پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نت

شرکت ها و سازمان هایی که برای شبکه خود پشتیبانی خوبی ندارند با مشکلات پشتیبانی سخت‌افزار شبکه زیادی مواجه هستند. استفاده از Network Support در سطح کیفی بالا باعث افزایش سرعت و امنیت شبکه سازمان و بهبود عملکرد شبکه آنها می شود. هرچه شبکه کامپیوتر و خدمات مورد نیاز شما برای پشتیبانی پیچیده تر باشد، به نیروی متخصص تری نیاز دارید و این امر باعث افزایش هزینه خدمات شما می شود. به عنوان مثال، مدیریت یک روتر سیسکو از یک روتر میکروتیک پیچیده تر است.

  • پشتیبانی شبکه به شما این اطمینان را می دهد که دستگاه ها، سخت افزارها و نرم افزارها سالم و درحال فعالیت هستند.
  • همه تجهیزات سخت افزاری و نرم‌ افزاری که در شبکه استفاده شده اند، باید به صورت هفتگی و یا ماهیانه به روز رسانی و عیب یابی شوند.
  • برای اطلاعات بیشتر از خدمات پشتیبانی شبکه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
پشتیبانی شبکه برای رفع مشکلات شبکه یا ارتقاء سخت افزار و نرم افزار شبکه استفاده می شود. وظیفه پشتیبانی رفع مشکلات پیش آمده و جلوگیری از قطعی و خرابی شبکه در آینده است. بنابراین داشتن یک تیم پشتیبانی قوی یا قرارداد با یک شرکت متخصص پشتیبانی شبکه ضروری است. تلاش می‌کند تا بهترین خدمات پشتیبانی شبکه، خدمات مشاوره آنلاین، خدمات شبکه، نصب و راه‌اندازی شبکه ، خدمات سخت افزاری و نرم افزاری، پشتیبانی و نگهداری سرورها، خدمات دوربین مداربسته را با قیمتی معقول نگهداری کند و بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

ابزارها و برنامه های کاربردی بسیاری در دسترس است که می تواند به شما کمک کند تا شبکه های خود را از بروز نگهدارید. باید مجموعه ای از راه حل های نگهداری شبکهارائه شود که اطمینان از استیبل بودن شبکه در سراسر شرکت شما را فراهم کند. هر کدام از این شرکت ها بسته به نوع فعالیت و اقداماتی که انجام می دهد نیازمندنگهداری و خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و سخت افزارهای مرتبط می باشد تا بتواند به خدمات دهی بپردازد. امروزهشبکه های کامپیوتریو اینترنت جزو بدیهی ترین نیاز های یک شرکت می باشد که قطعی یک ساعته و یا حتی چند لحظه ای شبکه می تواند ضرر های هنگفتی به سازمان شما وارد کند. تهیه بک آپ از ضروری‌ترین امور خدمات پشتیبانی شبکه است و باید توجه بسیار ویژه‌ای به آن نمود.

سابقه فعالیت شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه مد نظر چه مدتی است؟ و آیا این سابقه قابل استعلام است؟ مثلاً از اداره ثبت و یا مشتریان قدیمی. ما با بیش از یک دهه فعالیت به شما اطمینان می‌دهیم که تجربه کافی در این حوزه را داریم. از این موارد که بگذریم، دانش فنی تیم پشتیبان و قدرت تشخیص آن‌ها در پیدا کردن منشاء مشکل و رفع آن می‌تواند تاثیر چشمگیری در کاهش مدت زمان رفع مشکلات فنی داشته باشد. اگر شما اخیرا درگیر یک سردرد مزمن شده اید پیدا کردن علت اصلی آن کار ساده‌ای نخواهد بود. انجام آزمایش‌های صحیح و بررسی سوابق بیماری‌های ارثی و خانوادگی شما در تعیین علت می‌تواند تاثیر گذار باشد. نقش یک پزشک ماهر در انجام این بررسی‌ها به نظر کاملا مشخص خواهد بود.

پس ضروری است که به عنوان صاحب یک کسب و کار به دنبال بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات خدمات پشتیبانی شبکه باشید. اگر شبکه‌ای به درستی کار نکند، روند فعالیت روزانه سازمان مختل می‌شود. سازمانی که هر روز با مشکل قطع شدن شبکه دست و پنجه نرم می‌کند، نه می‌تواند کارکنان خود را راضی نگه دارد و نه خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهد.

گاهی اوقات در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، نیاز است تا بین چند کامپیوتر و سرور، یک سری اطلاعات رد و بدل شود. به همین دلیل این کامپیوترها و سرورها از طرق مختلفی به یکدیگر وصل می‌شوند، به این تجهیزات متصل به هم، شبکه می‌گویند. ESXi یک هایپروایز است که به عنوان سیستم عامل بر روی سخت افزار سرور یا کامپیوتر شما قرار گرفته سپس میتوانید سخت افزار و منایع سیستم را بین چندین سیستم تقسیم کنید.

مزایای خدمات پشتیبانی شبکه و برون سپاری آن

یک تیم متخصص با اشراف به زوایای مختلف سرویس‌های کاربردی، بهتر از یک نفر می‌تواند امنیت اطلاعاتتان را تضمین کند. ساعات مورد نیاز برای رفع مشکلات نیز فاکتور مهمی در قیمت خدمات خواهد بود. اینکه کاربران بتوانند از پس مشکلات ساده وروزمره‌ای که با آن مواجه می‌شوند بر بیایند کار پیچیده‌ای نیست. اگر پرینتر به درستی پرینت نمی‌گیرد، اینترنت سیستم وصل نیست، اتصال شبکه سیستم قطع شده ایمیل ارسال نمی شود و بسیاری دیگر از مشکلات روزمره، گاه با انجام چند کار ساده قابل حل است. از جنبه پایداری خدمات دریافتی می‌توان گفت احتمال خروج یک نیروی کار از یک شرکت به مراتب بیشتر از توقف کار و یا انحلال یک شرکت آی تی خواهد بود. این یعنی شما درگیری‌های مرتبط به جایگزینی نیرو در این بخش را نخواهید داشت.

نگهداری‌ بصورت زمان‌بندی شده

طی چند سال اخیر ایده تاسیس شعبه‌های خارج از ایران مطرح شده که طی آن این مجموعه از سال ۹۸ فعالیت رسمی خود را در شهر استانبول ترکیه آغاز نموده است. کارشناسان پشتیبانی شبکه می توانند حدود 90 درصد از مشکلات شبکه را به صورت آنلاین و ریموت از راه دور برطرف کنند. تمامی تجهیزاتی که در شبکه به کارگرفته شده اند، باید به صورت هفتگی و یا ماهیانه به بررسی و عیب یابی شوند. شما با دریافت خدمات پشتیبانی از مشکلات احتمالی خرابی و قطعی شبکه پیشگیری می‌ کنید و قبل از بروز مشکل آن را رفع می کنید. در صورت وقوع مشکل نیز تیم پشتیبان پیشگام رایانه به سرعت وارد عمل می شود و مشکل شما را حل می کند. کارشناسان فنی شرکت پیشگام رایانه به صورت مستمر و دوره‌ ای از تمامی مراکز تحت پوشش خود بازدید به عمل می‌آورند و تمامی مشکلات احتمالی را برطرف می‌ کنند.

شرکت شایگان بخش پشیتبانی شبکه شرکت شما را به عهده می گیرد و شما می توانید به فعالیت های تخصص خودتان تمرکز داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی شبکه، با متخصصان پشتیبانی شبکه شایگان در ارتباط باشید. نصب و راه اندازی سرویس های شبکه کامپیوتری نظیر دامین کنترلر، اکتیو دایرکتوری، DHCP ،DNS ،WDS و … در پاسخ به این سوال که شبکه رایانه ای چیست می توان گفت که ما می توانیم یک شبکه رایانه ای را به عنوان یک ارکستر الکترونیکی متشکل از “چیزهایی” که سازمان ما برای به اشتراک گذاری، ذخیره و پردازش اطلاعات، ارائه خدمات و انجام کارها استفاده می کند، تصور کنیم.

مزایای رقباتی شرکت پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان

پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نت